Om oss

CoEvent har kontorer i Sandviksbodene i Bergen, men har hele landet og verden som arbeidssted. I 12 år har vi jobbet med stor og små events i inn- og utland, og mange av våre kunder har vært med store deler av veien. Vi jobber tett med våre kunder og ser at kommunikasjon er vårt viktigste verktøy i forkant, under og etter alle eventer vi gjennomfører.

Haavard og Marthe har drevet CoEvent denne tiden og Cecilie har vært i mange av årene.

Ønsker dere mer informasjon, et tilbud eller gode råd er det bare å ta kontakt. Ingen kostnader påløper før kontrakten er signert og våre kunder har fått det tilbudet de synes passer med deres visjon.

Ta kontakt!

Verktøy og oppgaver

Kommunikasjon med våre kunder er vårt viktigste verktøy.

Vi benytter Cvent som samarbeidspartner ved registrering. Cvent er et av verdens fremste verktøy på dette området. Vi setter opp nettside for påmelding eller en lenke, påmeldingen er fleksibel og mange statistikker kan hentes underveis. Vi fakturer også ved behov og kan følge opp kunder med info mailer, endringer og påminnelser.

Vi lager kjøreplaner for at alle arrangementer skal bli strømlinjeformet og ha best mulig flyt. Dette har vi mange års erfaring med og har egne kjøreplaner for alle områder innenfor arrangementet.

Erfaring og kunnskap har vi bygget over mange år i CoEvent. Vi har høstet kunnskap fra alle forskjellige typer arrangementer vi har fått deltatt på og har i deg både bredde og trygghet. Vi vet hvor viktig god logistikk er og kan bidra fra start til slutt på alle områder.

Vellykket arrangement

Vellykket arrangement er jobben vår og hva vi jobber med daglig. I samtale med kunder får vi forståelse av hva deres visjon er og kan bistå på best mulig måte.